dijous, 26 de febrer de 2015

FEM TEATRE
EN ELS GRUPS DE TREBALL VAM PREPARAR UNS CONTES QUE ELS VÀREM REPRESENTAR EL DIJOUS LLARDER AL TEATRE DE CALDES





dilluns, 23 de febrer de 2015

TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES. DESCOBRIM ELS COSSOS GEOMÈTRICS.

Les famílies i la Teresa han dut moltes caixes a l’escola. Les hem observat i jugat amb elles.
Hem pogut classificar-les per la forma de les seves cares, si eren rectangulars, quadrades o rodones.
A l’aula també estem treballant els robots, i després de veure el munt de caixes que teníem hem decidit construir els nostres propis robots.
També hem aprofitat per sortir al pati a descobrir els prismes, els cilindres i els cubs que hi podem trobar. N’hi ha un munt. Som uns grans detectius.
Han estat quinze dies molt actius.








TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES. RESOLEM QUADRES DE DOBLE ENTRADA

Hem descobert que podem omplir un quadre seguint les consignes donades per la Teresa. Primer omplim posant tants objectes com ens sembla, però després ens queda la feina d’omplir els espais que han quedat en blanc. Hem de pensar què se’ns demana.

CONSTRUÏM

Ens agrada molt construir, i per això hem destinat una estona dels divendres a fer el que més sabem.
Els resultats són molt interessants. Aquí podreu veure’n alguns.


TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES. FEM LÍNIES RECTES I CORBES.

Amb cordes i en parelles fem línies corbes i rectes. Primer les hem buscat dins l’aula, i després les hem fet nosaltres. Ha estat molt divertit.
La pregunta ha estat: Com faríeu una línia recta i una línia corba?
Ens ha agradat fer-les a l’aire, després les hem representat al terra.
Al final hem sortit al pati per fer el joc de la corda. Ha estat divertit estirar la corda i veure quins eren els més forts/es de la classe.


TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES. FEM FORMES GEOMÈTRIQUES.

Amb gomes de colors organitzem grups, i la Teresa ens diu quina forma hem de fer. Ens toca decidir quants nens i nenes han de formar cada grup i com ens organitzem perquè ens surti la figura.
El que més ens ha costat és el cercle. La Maria ha descobert que quants més fóssim més fàcil seria fer-lo. Tot i així el resultat no ens convens.
Al final deixem les gomes i ens ajuntem tots/es.


EL CIRC

L’Hugo ens proposa fer un circ. A l’activitat d’expressió oral ens animem i pensem quins personatges trobem al circ. Anem a l’aula de psicomotricitat i allà trobem tota la roba i l’espai necessari per muntar el nostre circ. Així ens trobem: pallassos, domadors i animals, trapezistes, malabaristes, mags,... Ens ho hem passat molt bé.